domingo, 17 de enero de 2010

INFORMAZIÑUE...


HILERRIETAN ERE LOREAK DAUDELAKO....

6 comentarios:

blabla dijo...

ooohh..karmentxu!:D

abadiñoko karmentxu dijo...

zer deritzozu??

interesgarria ezta??

granadako kaleetan heziketa bortitza burutzen da...

karkarkar..

Iskra dijo...

Jaja, tío bortitz hitza ezzait batere gustatzen! Argazki poluta!

Gax! Arriadam deitu zaitur!

amaia dijo...

zer moduz san sebastian eguna? eta azterketak(alba?)? eta dena?
nik ezagutzen nuen argazkia garazi, uste det internet bidez dauden kotileo bideei esker... :)
ala, a jugar a pala

Iskra dijo...

ei! atzo jarri nuen mezua ipodetik idatzi nun, horregatik akats guzti horiek.

ba san sebastian eguna oso ondo, biño bakoitza bere aldetik. Ni 19 gaben Julen, Leire eta itziarrekin pasa nun (lanekoak) eta de lujo!

ta atzo 20, albakin arriadara jun nintzan, ta ondo pasa genun! neska martxosa batekin "a la derecha, a la izquierda!!" hola, plazako jende guztia mugiarazten.

zuk zemuz azterketak? ni gaur hasiko naiz ikasten... perezorria.

gaxi! zemuz?? "aupa gizona jeiki mutil"-en abestia zutaz gogoratu nintzan pila bat! jaja. ta san sebastian martxa jo zutenen deitu zintudan entzun zenezan (zenezan??).

ale, menudo txapote. muzu asko denoi.

blabla dijo...

Mujeres, ya ha salido la tarifa web para ir a barcelona. Ke plan?
Hoy estoy parca en plabras